fbpx

Чому ми так багато конкуруємо? Семінар Романа Шеремети

Опис

Суперництво зазвичай використовується на робочому місці для мотивації працівників, визначення кандидатів на підвищення та призначення бонусів. Хоча суперництво може дуже ефективно заохочувати докладати  більших зусиль, воно також може призводити до неефективного використання зусиль (“overbidding”), тобто суперники докладають набагато більше праці, ніж потрібно для економічно обґрунтованого результату.

 

Дослідники запропонували різні теорії, щоб пояснити “overbidding” у змаганнях, включаючи помилки, систематичні упередження, корисність перемоги і максимізацію відносного виграшу. Використовуючи експеримент з восьми частин, ми тестуємо і знаходимо значиме підтвердження чинних теорій. Також ми пропонуємо нові пояснення, засновані на пізнавальних здібностях і імпульсивній поведінці. З усіх вивчених пояснень ми знайшли, що саме імпульсивність є найважливішим фактором, що пояснює “overbidding” у суперництві.

 

Роман Шеремета, професор-асистент департамента економіки Школи Менеджменту імені Везерхеда університету Кейс Вестерн Резерв, США, “Найкращий економіст України в світі” за версією українського Forbes 2015, номінант “Топ 40 бізнес-професорів віком до 40” і “Найкращий молодий економіст світу” за рейтингом IDEAS 2018 презентує своє дослідження “Чому ми так багато конкуруємо?”.

 

Мова: англійська