fbpx

Нова програма зі стратегії конкуренції

Опис

 
Політичні та економічні кризи зазвичай змінюють правила гри та вимагають пошуку нових можливостей. Хтось чекає на покращення, лідери створюють нові ринки та механізми продажів. Чи можливо цього досягнути без ефективної стратегії продажів, що інтегрована в загальну систему управління.Цей семінар покликаний надати власникам бізнесу, топ-менеджерам та керівникам підрозділів компаній знання та вміння, необхідні для підвищення ефективності продажів в період турбулентності.
 
Про це і багато іншого розповість Сурія Хабібулліна, в дводенному семінарі Стратегія конкуренції: як збільшити продажі та завоювати нові ринки, який пройде 24-25 березня в Київській школі економіки.
 

 
Щоб дізнатися про програму детальніше, просимо звертатися до Галини Скальської,
координатора програми
[email protected], +38 (095) 846 8937