Організаційна поведінка – це наука про поведінку людей в організації. Це дослідження того, що люди думають, відчувають і роблять в організаціях. Принципи організаційної поведінки вчать, як розуміти, впливати і прогнозувати організаційні події. Це сфера дослідження, яка вивчає вплив, який особи, групи та структури мають на поведінку в організації з метою підвищення ефективності організації.
Після закінчення курсу учасники вмітимуть:
Діагностувати організаційну поведінку
Визначати фактори, що впливають на поведінку співробітників
Генерувати інструменти впливу на поведінку співробітників
Матимуть глибоке розуміння теорій модифікації поведінки та ноу-хау, які вони можна застосовувати у стабільній та мінливій організаційній обстановці
Вибирати найкращі методи модифікації поведінки з обмеженим знанням ділової ситуації
Розробити внутрішню та глобальну перспективу застосування підходів ОВ для підвищення організаційних показників
Розвинуть навички ефективного спілкування та демонструвати ці вміння практично
Розвинуть глибоке розуміння способів побудови організаційної культури для підвищення організаційних результатів
Мова курсу: англійська
Екзамени та сертифікація:
Після успішного завершення курсу, учасники отримають сертифікат про проходження курсу.
Теми:
Вступ до курсу. Ознайомлення з поняттям організаційної поведінки. Мотивація та модифікація поведінки. Розробка мотиваційного робочого середовища.
Вправи Центру оцінювання. Людський капітал Організаційна приналежність. Індивідуальні відмінності та сприйняття. Оцінка Керсі Організаційна культура. Оцінювання DISC
Організаційна влада та політика. Оцінка управління PAEI