fbpx

Мікроекономіка IV: Загальний аналіз конкурентної рівноваги та провали ринку

Опис

Мікроекономіка IV є останнім курсом у мікроекономічній послідовності та забезпечує широке вивчення функціонування ринків. Починається з обговорення другого ринку вхідних ресурсів (капіталу). Далі курс надасть огляд моделей загальної рівноваги та покаже, що конкурентні ринки досягають ефективності розподілу. Буде представлено короткий вступ до теорії суспільного вибору та агрегації уподобань. Курс також представить провали ринку, такі як зовнішні ефекти та суспільні блага, коли конкурентні ринки не досягають соціально оптимальної рівноваги. Наприкінці курсу ми дослідимо кілька економічних моделей, пов’язаних з інформацією (економіка мереж, перехідні витрати та інформаційні товари). Ми також коротко повернемося до інформаційної асиметрії, яка вивчалася в Мікроекономіці III. Матеріал, висвітлений у цьому курсі, надасть студентам знання, необхідні для багатьох інших галузей економіки (наприклад, міжнародна торгівля, публічна економіка, теорія контрактів).

 

Кому буде цікаво

  • Аналітикам громадських організацій та дослідницьких центрів, студентам, викладачам та науковцям

 

Після навчання ви зможете

  • Розуміти та застосовувати концепцію чистої поточної вартост
  • Розуміти основу аналізу загальної рівноваги. •
  • Розуміти, як правила голосування впливають на результати голосування
  • Аналізувати вплив провалів ринку на ринкові результати та визначати відповідні рішення для таких провалів ринку. 
  • Розуміти концепцію зовнішніх ефектів мережі та вплив інформації на функціонування ринку

 

Необхідні попередні знання

Теорія споживача і виробника, базові знання похідних 

 

Хто викладає

Олена Бєсєдіна – PhD Університет Бокконі,

 

Мова навчання

Англійська

 

Як проходить навчання

Дві лекції на тиждень на протязі семи тижнів

 

Коли проходить навчання

Понеділок 10.30-11.50 та четвер 12.00-13-20.

 

Вартість

10 000 грн

 

Програма курсу

1. Ринки факторів виробництва: Ринок капіталу 

2. конкурентна рівновага та ефективність 

3. Соціальний вибір, добробут і політекономія публічної політики 

4. Провали ринку: зовнішні ефекти та суспільні блага 

5. Інформація та інформаційна асиметричність