Поглиблена аналітика даних громадської думки та в маркетингу

Опис

Цей курс знайомить вас з основними принципами проведення досліджень та проведення консультаційних робіт. Кількісний аналіз даних є важливою частиною ділових звітів, маркетингових аналізів та консультаційних проектів, тоді як опитування громадської думки є одним із головних джерел кількісних даних. Таким чином, курс навчить вас використовувати дані опитувань громадської думки при підготовці аналітичних звітів.

 

Результати навчання:
Після закінчення цього курсу студент повинен мати можливість:

  • Розробити та провести кількісний дослідницький проект;
  • Зрозуміти різницю між аналітикою для академічних та прикладних проектів;
  • Диференціювати та застосовувати відповідні кількісні методи у соціально-економічних дослідженнях залежно від цілей дослідження;
  • Зрозуміти переваги та обмеження кількісних методів у проведенні соціальних та економічних досліджень.

 

Варість: 24 000 грн

Contact us to get more details:

Viber, WhatsApp +380 67 441 01 11

[email protected]