Поглиблена аналітика даних громадської думки та в маркетингу
Опис
Цей курс знайомить вас з основними принципами проведення досліджень та проведення консультаційних робіт. Кількісний аналіз даних є важливою частиною ділових звітів, маркетингових аналізів та консультаційних проектів, тоді як опитування громадської думки є одним із головних джерел кількісних даних. Таким чином, курс навчить вас використовувати дані опитувань громадської думки при підготовці аналітичних звітів.
Результати навчання:
Після закінчення цього курсу студент повинен мати можливість:
Розробити та провести кількісний дослідницький проект;
Зрозуміти різницю між аналітикою для академічних та прикладних проектів;
Диференціювати та застосовувати відповідні кількісні методи у соціально-економічних дослідженнях залежно від цілей дослідження;
Зрозуміти переваги та обмеження кількісних методів у проведенні соціальних та економічних досліджень.