Customer Experience Analysis

9/15/2019 from 10:00 AM to 5:30 PM ISST

15 вересня запрошуємо на воркшоп про застосування аналізу даних у бізнесі. Ми розкажемо про аналіз клієнтського досвіду – від соціальних медіа до клієнтських баз:

  • що таке моніторинг соціальних медіа (Social Media Listening);
  • що таке модель по утриманню клієнтів (LifeCycle Grid);
  • як швидко та ефективно аналізувати клієнтські бази, використовуючи сучасні інструменти бізнес-аналітики.

Цей воркшоп буде надзвичайно корисним для людей, які працюють в бурхливо зростаючих онлайн-бізнесах.


Вартість воркшопу - 1650 грн

Поспілкуватись з менеджером програми щодо воркшопу та безготівкої оплати через юридичну особу:
Віталій Заєць: [email protected], телефон, Viber, Telegram, WhatsApp – +380672174575.
 

Registration for this event is closed.

Venue

Host: {{EventInfo.Host.Name}}

Публічна оферта   |   Опис ТОВ КШЕМ