Глобалізація набирає обертів. У 2016 році китайські підприємці провели 171 покупку в Європі з відкритою вартістю угоди розміром у $ 88.4 млрд. В результаті, придбання стає важливим способом для бізнесу, щоб рости і отримувати знання.
Розмаїття на робочому місці було важливою темою в багатьох організаціях протягом декількох десятиліть, але зростаюча кількість міленіалів зробила тему важливішою, ніж будь-коли. Отже, все більше і більше лідерів керують міжкультурними групами. Від американського програміста до французького генерального директора, який керує українською галуззю: успіх вашого бізнесу залежить від людей з різним досвідом у вашій команді та вашої здатності керувати ними та вашими відносинами з ними.
Боротьба з культурними відмінностями на робочому місці все частіше стає одною з основних вимог до лідерів. А Київська школа економіки запрошує вас ознайомитися з культурними відмінностями у роботі та стилях управління, а також подумати про них на лекції Івана Верлана, партнера McKinsey & Company, всесвітньої управлінської консалтингової фірми.
Досвід пана Верлана включає:
Більше 10 років досвіду у сфері консалтингу та інвестиційного банкінгу
Зосередження на темах маркетингу та продажів і розширеної аналітики, які мають перевагу в галузі телекомунікацій
Створення клієнтської бази в більш ніж 10 країнах (Європа, Азія)
MBA від INSEAD, B.A. в міжнародному бізнесі з Університету Св. Йосипа, Філадельфія, США