хоче мати інструменти для подолання інформаційних атак
проводить інформаційні кампанії
хоче навчитися аналізувати медіа
навчитись працювати з великими масивами даних
має справу з інформацією і хоче удосконалити вміння “від збору – до якісного звіту”
хоче виявити потреби свого сегменту споживачів за допомогою соціальних мереж
Після курсу ви:
отримаєте комплексні структуровані знання з аналізу медіа
дізнаєтеся про різні методи аналізу медіа
навчитеся правильно формулювати задачі з аналізу медіа
зможете використовувати нові інструменти збору даних
навчитеся швидко оцінювати маркетингові перспективи товарів
опануєте інтерпретацію кількісних аналітики медіа
навчитеся виявляти інформаційні кампанії
Викладачі курсу – практикуючі аналітики Центру контент-аналізу:
Артем Захарченко – кандидат наук з соціальних комунікацій, директор з досліджень Центру контент-аналізу, доцент КНУ ім. Шевченка. Проводив дослідження у New York University за програмою Fulbright Scholar, був головним редактором сайтів “Фокус”, “Висновки”, випусковим “Економічної правди”.
Марина Пухальська – генеральна директорка Центру контент-аналізу, має досвід впровадження системи аналізу big data, спеціалізується на алгоритмах проведення досліджень медіа. Автор понад 300 проектів з аналізу медіа.
Serhii Stukanov – керівник аналітичного відділу Центру контент-аналізу, має досвід роботи у медіа (“Громадське радіо”, “Українське радіо”, “Магнолія ТБ”), до 2014 року викладав філософію у Донецькому національному університеті. Загалом має 18-річний досвід роботи в сфері медіа: теле і радіоведучий, редактор інтернет та друкованих ЗМІ. Член НСЖУ з 2015 року.
Експерт Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрації фільмів при Держкіно України з 2016 року.
Тривалість та формат курсу:
Одноденний шестигодинний інтенсив з однією перервою.
Вартість:
До 29 липня – 1650 грн
З 29 липня по 3 серпня включно – 1800 грн
Спеціальна ціна для спільноти KSE – для всіх учасників та випускників середньострокових та магістерських програм Київської школи економіки – 1500 грн
Структура інформаційних потоків в українському медіа-просторі:
▪ Виникнення та розвиток медіа-тем у медіа
▪ Виникнення та розвиток тем у соціальних мережах
▪ Агенти впливу на меседжі, поширювані медіа
Теоретичні основи вимірювання ефективності комунікації:
▪ Контент-аналіз
▪ Дискурс-аналіз
▪ Наративний аналіз
▪ Аналіз меседжів
Застосування медіа-аналітики у створенні або корекції комунікативної стратегії:
▪ Аудит попередньої комунікації
▪ Формулювання цілей комунікації
▪ Обрання тактик досягнення цілей
2. Аналіз даних (тренер Марина Пухальська)
Брифування. Створення технічного завдання:
▪ отримувати чіткого завдання
▪ перетворення наявних даних у вимірюванні
▪ створення технічного завдання
Робота з вибіркою. Кодування:
▪ створення коректної вибірки
▪ способи скорочення вибірки до такої, яку можна обробити вручну
▪ кодування інформації (присвоєння характеристик)
▪ техніки швидкого кодування
Стандартні діаграми візуалізації
▪ перетворення обробленого масива даних у візуальні об’єкти
▪ ознайомлення зі стандартними діаграмами та основними правилами їх використання
3. Практична робота над кейсами (тренер Сергій Стуканов)
Написання запитів для пошукових систем:
▪ Запити для простих прізвищ і понять
▪ Складні пошукові запити
Аналіз ефективності комунікації:
▪ Ключові параметри ефективності
▪ Складання технічного завдання
Аналіз інформаційної кампанії:
▪ Особливості аналізу позитивної кампанії
▪ Особливості аналізу кризової кампанії
▪ Складання технічного завдання
Поспілкуватися з менеджером програми Олександром Яременком:
Телефон: Telegram, Viber, WhatsApp – 380666303426
Пошта: [email protected]