fbpx

Унікальна стратегічна бізнес-сесія «СТРАТЕГІЯ ПРОРИВУ 2013»

Унікальна стратегічна бізнес-сесія «СТРАТЕГІЯ ПРОРИВУ 2013»

12 Грудня, 2012

Експерти Київської школи економіки разом з іншими провідними українськими та міжнародними економістами прогнозують нову хвилю економічної кризи. Рівень продажів скоротиться, конкуренція за споживача зросте, а існуючі стратегії не спрацьовуватимуть у нових економічних реаліях.

Тим не менш, за таких умов ми говоримо про сприятливе для Вас конкурентне середовище.

Але як досягти прориву і запропонувати ринку щось нове і корисне?

Ми надамо Вам можливість стратегічно та структуровано обдумати це питання у ході дводенного практичного семінару. Ми не пропонуємо Вам абстрактну теоретизацію. Ми запрошуємо керівників не для дискусій над кейсами із інших країн та століть, а до СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЇ ВАШОЇ КОМПАНІЇЇ на наступний рік.

До участі у стратегічній сесії «Стратегія прориву 2013», яка
відбудеться 21-22 грудня 2012 р. у приміщенні KSE (вул. Якіра, 13),
запрошуються управлінські команди компаній
за участю генерального директора (CEO), фінансового директора (CFO), директора з виробництва або людини зі схожою сферою відповідальності, директора з продажів, директора з маркетингу і директора з персоналу. Максимальна кількість учасників від компанії – 6 людей (мінімальна кількість – 3 особи з вищезазначеного списку).

Чим Ви займатиметеся ці два дні?

  • Пошуком альтернатив – чому споживачі обирають альтернативні продукти, а не ваш?

  • Аналізом своєї стратегічної цінової групи – чому споживачі обирають дешевші або дорожчі продукти, ніж ваші

  • Розробкою ефективного ланцюга потенційних покупців – хто є вашим цільовим клієнтом, а хто безпосередньо впливає на прийняття рішення про придбання вашого товару чи послуги, на кого варто орієнтуватися в першу чергу і чи існують інші, невідомі вам до цього, варіанти

  • Визначенням внутрішніх «больових» точок – які проблеми виникатимуть у компанії при адаптації до нових правил гри у вашій галузі та яким чином мінімізувати внутрішньокорпоративні кризи

  • Визначенням «больових» точок для ваших потенційних клієнтів – що турбує споживача на етапі вибору товару чи послуги, які недоліки вашого товару стримують клієнта від його покупки та що змінити/покращити/усунути в товарі, аби зробити його єдиним варіантом для покупця

  • Аналізом емоційної / функціональної складової вашого продукту – як досягти збалансованого поєднання емоційної та функціональної привабливості товару чи послуги для клієнта в порівнянні до подібних товарів ваших конкурентів.

Особлива увага у програмі семінару звертається на фінансову та операційну складові  стратегії.

Автор програми:

Павло Шеремета – Відомий експерт у галузі стратегічного менеджменту

Павло Шеремета є Президентом Київської школи економіки (KSE). Також він є заступником Голови Глобальної ради з питань України на Світовому Економічному Форумі і позаштатним радником міського голови Львова з питань стратегії розвитку.

Пан Шеремета, визнаний журналом Forbes найвідомішим українським фахівцем зі стратегічного менеджменту, викладає стратегію і лідерство у провідних бізнес-школах багатьох країн Східної Європи та Азії.

Павло Шеремета був Президентом та Старшим консультантом Інституту Стратегії Блакитного Океану Малайзії з 2008 по 2011 рр. У 2006 році пан Шеремета увійшов до списку 15 найкращих менеджерів в Україні за версією журналу «Компаньйон».

Павло Шеремета отримав диплом MБA в університеті Еморі (Атланта, США), закінчив програми управлінського розвитку у Гарвардській бізнес-школі, Інституті Стратегії Блакитного Океану в Бізнес-школі Insead, Міжнародній Китайсько-Європейській бізнес-школі, а також у Центрі розвитку лідерства Дж. Велша в GE.

Експерти:

Том Купе – Експерт у галузі економіки та управління людськими ресурсами

Том Купе – професор Київської школи економіки та провідний науковий співробітник Київського економічного інституту. Його неодноразово запрошували в якості екперта з розвитку ринків людських ресурів та освіти Європейська економічна асоціація, Routledge, ЮНЕСКО та Світовий банк. Також Том постійно надає консультації з цих та інших економічних питань українським і  міжнародним компаніям.

У Київській школі економіки Том Купе викладає курси з корпоративних фінансів та економетрики.

Наразі професор Купе викладає управлінський курс з економіко-математичних методів збору боргів для колекторського агентства «УкрФінанси».

Том Купе регулярно пише колонки і статті для авторитетних видань, таких як Forbes Україна, Інвестгазета, Lb.ua, Комерсант, тощо. Також його наукові розробки постійно публікуються у всесвітньо відомих наукових журналах.

Том Купе закінчив докторську програму Вільного університету Брюселя (ULB).

Олеся Верченко – Фахівець з питань розвитку фінансових ринків

Олеся Верченко працює професором у Київській школі економіки. Професор Верченко регулярно надає консультації українським та міжнародним компаніям з питань розвитку фінансових ринків, управління фінансовими ризиками та ціноутворення фінансових інструментів.

У Київській школі економіки професор Верченко викладає такі курси: портфельний аналіз, фінансові ринки та інструменти, ціноутворення деривативів, тощо.

Наразі Олеся Верченко викладає курс із фінансових інструментів для співробітників SimCorp. Професора Верченко регулярно запрошують у якості доповідача на міжнародні конференції.

Олеся  закінчила докторантуру економічного факультету університету  ш. Вірджинія, магістратуру Лозаннського університету на факультеті банківської справи та фінансів і магістратуру з економіки KSE.

Реєстрація участі у стратегічній сесії:

Марія Ліховцова, 492 8012, [email protected], моб. (097)724-11-32

Світлана Бочарова, 492 8012 (118), [email protected], моб. (067)903-93-66

Ознайомтеся із детальнішої інформацією про стратегічну сесію та програмою заходу.