Нові горизонти в аналітиці для маркетингу і продажів. Круглий стіл #3 KSE та McKinsey

Description

Поглиблена аналітика та Big Data в маркетингу і продажах вже відкрила багато можливостей для налаштування виняткової комунікації з клієнтом. 90% усієї цифрової інформації в світі було створено всього за останні 2 роки: користувачі залишають інформацію про себе на кожному кроці їхньої клієнтської “подорожі” і таким чином дозволяють компаніям пропонувати найбільш актуальні послуги та продукти правильною мовою.

 

Але як компанії використати цю інформацію для забезпечення унікального клієнтського досвіду та отримання фінансового ефекту?

 

Відповідь на це питання обговорюватимуть 8 жовтня о 15:00 експерти McKinsey & Company разом з лідерами українського бізнесу.

 

Під час круглого столу також обговорюватимемо теми:

🔹 Передові технології в аналітиці маркетингу і продажів

🔹 Юзкейси використання аналітики для персоналізації досвіду клієнта

🔹 Основні джерела ефекту від аналітики в маркетингу і продажах

 

Круглий стіл організований KSE разом з McKinsey & Company та є третім круглим столом з серії подій «Як аналітика даних зміцнює бізнес».

 

Подію транслюватимемо онлайн на Facebook-сторінці KSE!

 

До зустрічі!