Вони не скиглять: як створити успішне медіа в Україні
Description
Український медіаринок – погане місце для створення прибуткового й незалежного ЗМІ. Рекламних грошей небагато. Левова частка тих, що є, йде олігархічним телегрупам та глобальним гравцям на кшталт Google та Facebook. З іншого боку – немає попиту на якісний контент, принаймні, українські читачі-глядачі не готові за нього платити.
Сум та безвихідь?!
Аж ніяк!
В Україні вже є нове покоління ЗМІ, які навчилися не те що виживати в цих умовах, а навіть динамічно розвиватися й створювати видатний контент.
Наприклад, в української медіакомпанії Genesis понад 100 млн унікальних користувачів і більше 4 млрд переглядів на місяць. Такі ЗМІ як Platforma або The Village створюють якісний контент і навчилися достатньо заробляти. А видання Birds in Flight та Was – гарний приклад колаборації бізнесу та медіа.
Можливо, у досвіді цих медіа є відповідь, яка бізнес-модель врятує українську журналістику, і ми спостерігаємо початок кінця непрофесійної журналістики та ренесанс “традиційних” якісних ЗМІ?
На черговій зустрічі дискусійного клубу спробуємо розібратися, чи це дійсно так.
Запрошені:
Віталій Лаптенок, CEO і співзасновник компанії Genesis Media Марія Фронощук, співзасновниця й директор PLATFOR.MA Іван Сіяк, головний редактор Was Андрій Баштовий, головний редактор The Village (TBC)
Дата: 7 червня 2018 року, 19:00, вул. Сагайдачного, 33 Підтвердження реєстрація 6 червня до 13:00