fbpx

Захист проектів студентів першої хвилі Програми для ветеранів АТО. Частина ІI

Захист проектів студентів першої хвилі Програми для ветеранів АТО. Частина ІI

June 19, 2018


 

Київська школа економіки вітає студентів першої хвилі Програми підприємницької діяльності для ветеранів АТО із захистом бізнес-планів.

Цей соціальний проект повністю безкоштовний для всіх бажаючих, що пройшли АТО, та має на меті навчити студентів веденню підприємницької діяльності, і, як результат, створити заліковий бізнес-план. Навчання тривало 2,5 місяці, та завершено захистом бізнес-проектів та визначенням найкращих з них, які отримали фінансування. KSE і надалі проводитиме соціальний курс. Студенти другої хвилі вже зайняли місця на шкільних лавах. Паралельно планується набір третьої хвилі.

Протягом майже трьох місяців викладачі Київської школи економіки разом із студентами-ветеранами АТО глибоко занурювались у реальні проекти. Ґрунтовна теорія розкривалась пліч-о-пліч із практикою, разом вчились розробляти стратегію розвитку, розраховувати фінансові показники, презентувати інвестиційний проект. Дехто, навіть, змінив свою початкову ідею бізнесу на ту, що була ближче до душі.

По закінченню програми проекти представлялись на захист журі. Всього на захист представлено 19 проектів у найрізноманітніших видах діяльності — від сімейної пекарні до утилізації й переробки автомобільних покришок. Розбір й оцінювання бізнес-планів довірили незалежному журі, до складу якого увійшли:

  • Анна Петрова, засновниця та генеральний директор Startup Ukraine
  • Володимир Семеніхін, маркетинг-директор MARS UKRAINE
  • Слабинський Андрій, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, департамент малого і середнього бізнесу
  • Володимир Кадигроб, керуючий партнер Zeitgeist Design, співорганізатор Програми
  • Василь Назарук, WNISEF
  • Денис Коробейніков, партнер SARS Capital

Найкращі проекти будуть названі 24 червня, на урочистій випускній церемонії. Вони отримають фінансування від Київської школи економіки.

Співпраця зі студентами продовжуватиметься й надалі. Вже створено KSE alumni club, в рамках якого будуть проводитись регулярні тематичні зустрічі випускників із запрошеними гостями, відвідувачі зможуть обмінюватись досвідом, результатами та планами роботи. Буде створена система менторської підтримки — усі охочі ветерани-випускники матимуть досвідченого наставника-представника бізнесу. Та, звісно, випускники будуть залучатися до навчального процесу існуючих груп.

 

11. Ірина Постова: “Вперед і вгору — мандруймо разом!”

Проект: “Розумійко”

РозУмійко — це інтерактивні екскурсії для дітей під ключ. Туристичні та екскурсійні послуги для дітей по Києву та передмістю, особливістю яких є руйнування стереотипів, що екскурсія, музей, мистецтво — це нудно та нецікаво. Ми впроваджуємо термін «мандрівки» і показуємо, що формування різносторонньо розвинутої особистості.

 

12. Ярослав Коваленко
Проект: “Фермерського господарства “KOVAL”

Загальна мета проекту — вирощування часнику (та в подальшому інших видів овочів) у Житомирській та інших областях України, їх подальша переробка та експорт в Європу та Америку.

Цілі проекту за роками:

У 2019 році — виростити об’єм часнику у розмірі 50 тон на 4 га землі у власному користуванні (м.Андрушівка Житомирської області). Вихід на європейський ринок. Навчання та підтримка у вирощуванні часнику мешканців селищ. У 2020 збільшити об’єм до 150 тон. Побудувати овоческлад. У 2021 реалізація для канадських споживачів. І подальший розвиток та будівництво заводу з переробки та консервації овочів.

 

13. Геннадій Хмелюк
Проект: “Кондитерська-пекарня ”Пекар”

Мета проекту: відкриття кондитерської з власним виробництвом, виготовлення і реалізація виробів в одному місці. Головні цінності — задоволення і довіра наших гостей.

 

14. Пономаренко Денис
Проект: “PONOMAR — Бренд чоловічих аксесуарів люкс класу”

Компанія орієнтована на: чоловіків у віці від 20 до 50 років, які носять класичний одяг та аксесуари,

жінок у віці від 20 до 50 років, які бажають зробити подарунок, корпоративних клієнтів в таких галузях як HoReCa, приватні навчальні заклади, банки.

Наразі велика цільова аудиторія в Україні не знає, де купувати продукти даного класу, які б відповідали їх побажанням, а саме, таким як ексклюзивність, органічність тканин, аксесуар, який можна придбати по індивідуальному замовленню, а головне престижний, що не тільки підтверджує статус людини, а і об’єднує людей в особливу субкультуру для комунікації.

 

15. Роман Набожняк
Проект: “Veterano Brownie”

Veterano Brownie — перша міська браунарня. Браунарня — монозаклад, де головний продукт — брауні, шоколадний десерт із різними смаками, на основі плиткового чорного шоколаду або 100% тертого какао. Основний напій, що доповнюватиме десерт — кава. Кава і шоколад — ідеальна гастрономічна пара. Бізнес є частиною Veterano Group — групи бізнесів, заснованих ветеранами російсько-української війни для адаптації учасників бойових дій через роботу та підприємницьку діяльність.

Соціальна відповідальність — один із ключових принципів роботи групи: 10% прибутку ідуть на підтримку сімей загиблих бійців.

 

16. Ліндов Роман
Проект: “Tips for trips”

Сервіс з організації авторських турів за кордон та планування подорожей за кордон “Tips for Trips”. Ми пропонуємо авторські тематичні тури Європою на будь-який смак. У нашому арсеналі буде три типи турів, залежно від їх вартості. Для кожного з цільових груп наших клієнтів ми готові запропонувати рішення.

 

17. Влад Плахтій
Проект: “Pet Hub” — санаторій для домашніх тварин повного циклу.

Санаторний кінологічний комплекс (у перспективі — мережа) буде створений із урахуванням потреб тварин, клієнтів та умов, необхідних для дотримання всіх санітарних норм, високого рівня комфорту проживаючих тварин, та безпеки під час роботи з собаками.

 

18. Абубакаров Тимур
Проект: “Ideas cafe”

Опис продукту: Кав’ярня третьої хвилі у центральній частині міста Рівне, з сучасним дизайном на 15 місць.

 

19. Молодід Сергій
Проект: “Тактичне спорядження Traverce Tactical Team”

Модульне тактичне, туристичне та медичне спорядження. Унікальність продукції полягає у модульності конструкції, власній розробці, відсутності плагіату, можливості кастомізації та власному бойовому досвіді.