- Kyiv School of Economics
- People
- Stories
- Екскурсія студентів-ветеранів АТО на підприємство
Як побудована система продажів в Україні? Чим відрізняється споживчий ринок Латвії та Естонії? Як організована система прибирання на заводі? Хто постачає горішки для батончиків? Ці та інші питання ставили наші студенти під час ознайомчої поїздки на підприємство Lantmannen AXA Ukraine – частину скандинавського харчового концерну, що займається виробництвом сухих сніданків, енергетичних батончиків та каш.
Компанія, продукція якої продається в 45-ти країнах світу, стала хорошим мотиватором для слухачів програми KSE з підприємницької діяльності для ветеранів АТО.
«Мені тут дуже сподобалось. Видно, що люди, які створили це виробництво, є дуже потужними професіоналами своєї справи. І коли ти знаходишся в цьому середовищі, швидко усвідомлюєш, чого треба прагнути,— розповідає студентка Вікторія Ткач, яка займається виробленням сушених та в’ялених продуктів, – Я зрозуміла, що рухаюся у правильному напрямку. Можливо навіть через декілька років я зможу дійти до співпраці з цим заводом».
А Микола Корсун, який розвиває клінінговий бізнес, виніс для себе уроки з управління підприємством.
«Тут дуже цікаво організована HR-стратегія щодо мотивації працівників на самовдосконалення, оптимізацію виробничого процесу. По-європейськи. – ділиться своїми враженнями Микола, – Підкреслив для себе, що все просто. Потрібно тільки налагодити механізм і він буде працювати. Для цього є керівник бізнесу, який повинен працювати над виробничим процесом».
Візит на підприємство є частиною програми з підприємницької діяльності для ветеранів АТО, реалізованої Київською школою економіки. За два з половиною місяці студенти вивчають основи планування, маркетингу, фінансів, управління персоналом та продажів. Після цього – розробляють бізнес-план з можливістю отримати мікрофінансування на його реалізацію.
За словами Сергія Гвоздьова, професора KSE та викладача цієї програми, подібні навчальні візити потрібні для того, щоб студенти не тільки ознайомилися з роботою конкретного підприємства, але і зрозуміли, що ключовим елементом кожного бізнесу є людина, яка хоче реалізувати свою ідею. Найголовніше у цьому процесі – не опускати руки навіть тоді, коли система цьому не сприяє.