fbpx

KSE запрошує малі та середні підприємства до участі в пілотній програмі маркетингової підтримки

1 грудня 2021

Київська школа економіки за підтримки UK Aid, Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та національного проєкту з розвитку підприємництва “Дія.Бізнес” запустили пілотну програму маркетингової підтримки малих та середніх підприємств. 

Головна мета програми –  профінансувати створення та запровадження онлайн маркетингової стратегії для групи представників малого та середнього бізнесу України, яких буде обрано на відкритому конкурсі.

«Якщо подивитись на статистику, то вийде, що кожен десятий зайнятий в Україні є власником бізнесу. В Україні 1,94 млн малих та середніх підприємств. Ці бізнеси дуже різні від маленьких одноосібних підприємств та фрілансерів до прогресивних бізнесів, які зростають по 20% на рік. Для таких різних підприємств потрібні різні політики держави. Ця пілотна програма, яка впроваджується за лідерства Міністерства цифрової трансформації для тих хто опинився на “плато”. Програма допоможе їм вийти на новий, співставний з європейським, рівень», зазначила керівниця KSE Institute, віцепрезидентка з економіко-політичних досліджень, Наталія Шаповал.

Допомагати учасникам будуть провідні маркетингові агенції, яких теж буде відібрано як партнерів програми за допомогою відкритого конкурсу.

До участі в програмі запрошуються:

Малі та середні підприємства з усіх регіонів України, включаючи Донецьку та Луганську області, та компанії, якими керують жінки, люди з інвалідністю, ветерани.

До участі в програмі в якості партнерів запрошуються:

Маркетингові агенції, які знають, як виводити малий та середній бізнес на новий рівень цифрової трансформації, та допоможуть учасникам на всіх етапах впровадження стратегії.

Для участі у проєкті потрібно:

  1. Ознайомитись з вимогами участі для учасників та партнерів на сторінці https://business.diia.gov.ua/pilot-program.
  2. Заповнити форми реєстрацій для учасників та партнерів.
  3. Після відправки форми для партнерів та завдання чекайте на зворотній зв’язок від команди проєкту.
  4. Учасникам програми, які будуть відібрані до програми, необхідно буде надати документи, що підтверджують відповідність умовам участі.

Якщо у вас залишились питання, надсилайте їх на електронну скриньку: [email protected], команда проєкту обов’язково надасть вам відповідь.

Для відібраних учасників команда проєкту разом з партнером — маркетинговою агенцією надасть:

  • Розроблену онлайн маркетингову стратегію. Нова маркетингова стратегія буде містити результати дослідження ринку, конкурентів, метрики та інструменти для впровадження, план розвитку компетенцій, залучення інших цифрових інструментів для онлайн продажів.
  • Допомогу з брендингом. Робота з брендом компанії, ребрендинг.
  • Допомогу у розробці вебсайту компанії, якщо це потрібно. Покращення того ресурсу, що існує, або створення нового.
  • Допомогу з оптимізацією промокампаній, створенням сторінок у соціальних мережах та контент-плану.
  • Аналіз та рекомендації існуючих рекламних онлайн-кампаній або формування нових під потреби бізнесу та стратегії розвитку.
  • Допомогу з підготовкою текстового та візуального контенту для онлайн-кампаній.
  • Бюджет на запуск промокампаній.

Завдяки пілотній програмі організатори прагнуть:

  • Знайти ще один ефективний спосіб допомагати малому та середньому бізнесу в Україні.
  • Поширити досвід пілоту у вигляді навчальних матеріалів, звітів, кейсів для малого і середнього бізнесу в Україні.
  • Отримати розуміння, як розгорнути повноцінну державну допомогу малому та середньому бізнесу.
  • Започаткувати постійну програму підтримки цифрового розвитку для малих та середніх підприємств.