Сьогодні на тему репутації говорять усі і всюди: коли приймають операційні чи стратегічні рішення, вибирають партнера, наймають на роботу. У світі, де спостерігається «колапс довіри» (Edelman Trust Barometer), ми стаємо надчутливими до сприйняття і оцінки один одного. І саме добра стабільна репутація стає критично важливою, оскільки впливає на можливості адаптовуватися до постійних змін, розвиватися та рухатися вперед.
Відома усім істина: добру репутацію заробляють, а не купують. Як вибудовується і знищується репутація компанії і як вона впливає на її бізнес-результат? Як взяти репутацію під контроль? Яка роль першої особи в управлінні корпоративною репутацією? Хто такі «репутаційні вбивці» і як їх уникнути?
Про це і багато іншого розповість Оксана Монастирська, Керуючий директор PBN Hill+Knowlton, в одноденному семінарі Репутаційні ризики: упередити, щоб не поплатитися, який пройде 4 березня в Київській школі економіки.