Поглиблена аналітика даних громадської думки та в маркетингу

Курс програми MDT

Опис

Курс охоплює кількісні методи дослідження та аналізу в менеджменті та маркетингу. Кількісний аналіз даних є важливою складовою звітів про діяльність компанії, маркетингового дослідження та проектів оцінювання.

 

На цьому курсі ви навчитеся не лише самостійно робити окремі кількісні дослідницькі проекти, але й виконувати прикладний аналіз, використовуючи великий набір даних та результати опитувань.

 

Курс передбачає охоплення всіх стадій проведення самостійного кількісного проекту, починаючи з ідеї та дослідницьких питань та закінчуючи аналізом даних та презентацією. Також ви вивчите основні техніки аналізу за допомогою статистичного програмного забезпечення SPSS. Таким чином, у курсу є дві основні цілі: навчити створювати власний дослідницький проект, а також надати знання з використання статистичних програм для кількісного аналізу даних.