fbpx

Четвертий корисний НАВЕРНЯКА PR МАРАФОН – вдалий старт нового PR-року

Description

11 лютого MMR учетверте проведе корисний НАВЕРНЯКА PR МАРАФОН.

Київська школа економіки – освітній партнер заходу.

Цьогоріч на марафонців PR-галузі чекають залаштункові теми українського політикуму, історії про надзвичайні місії державних PR-експертів, практики просування: по-королівськи, в умовах табу, коли заряд стійкості на нулі, а поле діяльності розширилося до восьми країн, стратегії «продажів» якнайдорожче «на експорт» і захопливий кейс тролінгової кампанії «Гарик Самовисуванець».

Відвідавши лютневий PR Марафон, ви знатимете усі тонкощі стратегій і тактик, які зробили/реанімували 2015 PR-рік.

На НАВЕРНЯКА PR МАРАФОНІ виступатимуть:

  • Жанна Пархоменко, екс-управляючий директор зі зв’язків з громадськістю ІГК «Верныйй капитал» (Казахстан),  екс-директор з корпоративних комунікацій «Київстар»;
  • Денис Казван, радник з комунікацій глави Національної поліції України (екс PinchukArtCentre);
  • Сергій Дідковський, PR-стратег «Ольшанський і партнери», головний редактор XXL.ua;
  • Олександр Толкач, генеральний директор CT Influence Games (екс DTEK);
  • Данило Ваховський, PR-куратор штабу Бориса Філатова (екс «Нова Пошта» і Comfy);
  • Олексій Іванов, підприємець і співавтор Гарика Самовисуванця, співвласник Botan і Hunny Bunny та інші.

Докладна програма та список спікерів тут

Якщо не вдалося придбати квитки через електронну систему, ми допоможемо вам за тел. 067 223 0691, 067 223 0690 або за імейлом [email protected].

Щодо усіх додаткових питань, зокрема стосовно партнерства, звертайтеся до Тетяни Суходольської: 067 223 0013, [email protected].

Про НАВЕРНЯКА PR Марафон

 

КОЛИ: 11 лютого з 9.00 до 18.00.

ЯК: Спікери жваво і практично корисно (з прикладами) представляють 20-хвилинну доповідь, побудовану за логікою, ЩО Я ЗНАЮ НАПЕВНЕ ПРО… комунікації, виборчі перегони і що робити, коли насправді все пропало.

 

ДЛЯ КОГО musthave: директорів з mediarelations, PR-стратегів, фахівців з комунікацій, директорів з корпоративних комунікацій, маркетинг-директорів, фахівців з цифрових медіа, менеджерів із зовнішніх комунікацій, медіааналітиків, SMM-менеджерів, офіційних спікерів компаній.

Як відбувся НАВЕРНЯКА PR МАРАФОН у 2013, 2014, 2015 роках, можна дізнатися тут